Sluiten
Zoeken
Geen producten gevonden...

Retourzendingen- en klachtenafhandeling

 


Het is altijd vervelend wanneer een product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.

Bij DEENS.NL kun je om deze reden het ontvangen product zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen retourneren. In wettelijke termen heet dat ‘bedenktijd’. De bedenktijd gaat in op de dag nadat je het product hebt ontvangen. Dit uiteraard helemaal volgens de laatste wettelijke regelgeving welke op 13 juni 2014 van kracht is geworden. De spullen moeten voor zover dit mogelijk is in de originele verpakking, voorzien van de originele labels en uiteraard ongebruikt geretourneerd te worden.

Heb je een Make to order artikel besteld?

Lees de extra info m.b.t. 'Make to order' producten: voorwaarden/levertijden/levering/annuleren lees je HIER.

 

LET OP: alleen wanneer er sprake is van wanprestatie van onze zijde, dan wel wanneer het een productiefout betreft, zullen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening nemen en je via e-mail van onze klantenservice afdeling laten weten hoe retourzending verder in zijn werking gaat. Heb je als gast besteld en geen account aangemaakt? Scrol dan naar beneden voor meer info.

Handelswijze en voorwaarden reguliere retourzendingen: 

- Meld je retourzending aan via [email protected]

- Sluit bij voorkeur een kopie pakbon in bij de retourzending.

- De spullen moeten voor zover dit mogelijk is in de originele verpakking, voorzien van de originele labels en uiteraard ongebruikt geretourneerd te worden.

- Wanneer het product in goede staat retour in ontvangst is genomen, ontvangen wij op kantoor melding vanuit het magazijn waarna het aankoopbedrag van het artikel teruggestort wordt op de rekening vanwaar wij de betaling hebben mogen ontvangen. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail. Het kan tot 2 werkdagen duren voordat je het bijgeschreven bedrag daadwerkelijk op je rekeningoverzicht ziet verschijnen.

- Wanneer de retourzending niet is aangemeld  en er geen kopie pakbon aangetroffen wordt bij de retour gezonden spullen, kan de administratieve verwerking aanzienlijke vertraging oploopt. Reguliere retourzendingen waarvan de verzendkosten niet zijn betaald worden geweigerd.

-LET OP! Wanneer wij een deel van de bestelde goederen retour ontvangen, mogen wij wanneer het totale aankoopbedrag van de behouden artikelen minder is dan 50 euro, de verzendkosten inhouden bij het te refunden aankoopbedrag van de geretourneerde spullen.

Handelswijze retourzending bij een bijzondere oorzaak als defect of verkeerd artikel:

DEENS accepteert de wetgeving van het consumentenrecht ter zake Kopen op Afstand. Dit geheel volgens de laatste wettelijke regelgeving. De huidige wetgeving is ingegaan op 13 juni 2014. Verzendkosten voor het retourneren zijn behoudens wanprestatie onzerzijds voor rekening van de koper.

Met nadruk melden wij dat wanneer u een beschadigd of onjuist artikel ontvangt u dit binnen 24 uur na ontvangst bij ons dient te melden via onze afdeling klantenservice. Aan de hand hiervan komen wij met een passende oplossing. Wanneer retournering noodzakelijk is, zal onze afdeling klantenservice een retouretiket naar je mailen zodat er zonder extra kosten voor de klant kan worden verzonden. Dit etiket kan uitgeprint worden en op het pakket bevestigd worden. Je brengt vervolgens je pakket naar het dichtstbijzijnde POSTNL afgiftepunt in NL en laat hier de barcode scannen. De kosten van deze zending worden automatisch aan DEENS.NL door belast, je hoeft ter plaatse niets te betalen. Je krijgt een afgiftebewijs mee met track en trace code. Bewaar dit goed totdat het ontvangst van de retourzending is gemeld. Wij streven er steeds naar om ook in uw geval met een snelle en passende oplossing te komen.

Retouradres goederen:

DEENS.NL

Mijkenbroek 48

4824AC  Breda



Retourzending voor een gastaccount:

Meldt jouw retour aan via [email protected]. Vermeld naam, ordernummer en de artikelen die je wilt retourneren. Verpak de goederen dusdanig dat ze goed beschermd zijn voor retourtransport en gebruik hierbij de originele verpakking (indien mogelijk). Sluit een kopiepakbon in OF indien niet voorhanden een briefje met de naam waarop de bestelling is geplaatst + het ORDERNUMMER.

Verstuur het pakket naar bovenstaand adres. Wij bevestigen de ontvangst van het pakket zodra dit gearriveerd is. Indien van toepassing zullen wij ook de bevestiging van refund van het aankoopbedrag meesturen.

Neem contact op met onze klantenservice:

Per e-mail 24/7 [email protected]

Per telefoon      06-23621558

Ma t/m Vr         9.00-17.00 uur

Liever WhatsAppen met onze klantenservice dames? Dat kan! Begin meteen een gesprek.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »